Salı, Kasım 02, 2010

haşlanmış patatesin mutlulukla bir ilgisi olmalı

6 teşebbüs
az önce yemeğin yanına patates salatası yapmak üzere patates haşlayayım dedim.bir tanesini de kendime baharatlı peynirli püre yaparım diye gözüme kestirdim.planımı gerçekleştirdim ve püremi sıcakken yapıp yedim.o an o kadar hoşuma gitti ki o patates neredeyse salataya kalmayabilirdi.bir mutlu oldum garip bir şekilde baharatsız tuzsuz hali bile hoşuma gitti, patatesin dumanı zaten çok cazibeli gelir.ayrıca patatesin en sağlıklı hali haşlanmış olması daha da cazip.gerçi bazı vitaminleri pişirilince kayboluyormuş,çiğ suyunu için de denir ama onun beni bu kadar mutlu edebileceğini sanmıyorum :)
geçen sene bir edebiyat hocamız vardı.klasik bir cümle olcak ama bana edebiyatı o sevdirdi büyük ölçüde.kibar kibar şiirlerden bahseder, sonra da herhangi bir şiirin bir kelimesini değiştirin altına isminizi yazın buyurun sizin şiiriniz derdi.şu an onun sözünü dinleyeceğim ve şiirimi yazacağım.

yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem ama
haşlanmış patatesin mutlulukla bir ilgisi olmalı
                                                                          ş.erişik

ve meşhur patates diyetinin görseli.

6 Responses so far

  1. yusrac says:

    bütün gün açtım zaten... kyk lı modundayım tamda... nasıl canım çekti anlatamam...

  2. can çektirtmek için değildi bu yazı ama.şiirim nasıl :P

  3. yusrac says:

    dehşetül vahşet :P

  4. Unknown says:

    haslanmis patatesin ustune bicakla gulen yuz yapmalisin bence. o zaman tam ilgisi olur mutlulukla. :))

  5. peki deneycğm :) hatta o bıçakla açılan boşlukları peynir,baharat,sosis,zeytn vs ile değerlendirebilirim :D

  6. Unknown says:

    cok mutlu bir patates olcaga benziyor. :)

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels