Cumartesi, Haziran 19, 2010

disqus.com

3 teşebbüs

Bloggerı seviyorum ama Tumblr daha çok özellikli ordan bir hesap açmıştım.Ama Tumblr'da yorum yazamıyor olmak saçma geldi.Biz de disqus.com'dan comment desteğine başvurduk.Aynı zamanda blogger için de kullanılabiliyor.Yorum yapmak için google hesabına gerek kalmıyor,takma adla yada facebook bağlantısı kurarsan yorum sahibi facebookta online ise direk facebook ismi görünüyor.Belli temalara veriyor disqus desteği.
Facebook uzantısını bir türlü yapamıyorum.Bağlantı yapılıyor gibi görünüyor ama tık yok.Ama bana özel bir kazık bu herhalde,yapan yapıyor.Azimle defalarca kez denedim 2 gündür ama nafile.
Görünümle ilgili farklı özellikler var.Ara ara kurcalayıp, değişiklikler yapmayı düşünüyorum.
Tabi ilk önce facebook connect olayını sonuca bağlamak lazım;ya kur şunu yada kurmayacaksan baştan belirt.
Ayrıca Tumblr temalarını beğenemiyorum bir türlü.Bir tanesini çok beğenmiştim ama o da benden çok kredi kartımla ilgilendi.Uğraşmaya değmez, şimdilik seçtim bir tane.Zamanla alıştıkça severim gibi geliyor,yada baktım olmuyor hayat bu temayla zor geçecek başka çözümler bulunabilir..

3 Responses so far

  1. Adsız says:

    www.trgala.com facebook oyun hileleri siteside kullanıyor.

  2. esoo says:

    sohbetreni.com

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels