Salı, Eylül 07, 2010

enflasyon düşsün,küre artık ısınmasın istiyorum

0 teşebbüs



titanik izleyip de hayatımın filmi bu etkisini bir süre üstünden atamayan yoktur herhalde.
önemli bir film,etkileyiciliği belki de biraz gerçekten uyarlanmış olmasında.ne my heart will go on'u ne de son sahnenin üzerimdeki etkisini unutabilirim.
celine dion'un hayatındaki bence en güzel iştir bu şarkıyı seslendirmek.şarkı güzel yorum güzel ve tabi ki film sahneleri unutulmaz.
işte bu unutulmaz filmin 2.si çıkacakmş diye dedikodular yayılmaya başlamıştı geçmiş gün bilmem ne tarihinde.senaryo da şöyleymiş güya.bizim jack rolüyle leonardomuz buzların içinden çıkarılacakmış bir asır sonra,hayata döndürülecek ve aşkını aramaya başlayacak.ve hatta my heart will go on remixi kullanılacakmış :)
bu son bilgiyi yeni gördüm bu arada ama ilk önce bu haberi duyunca çok bozulmuştum,gerçekçiliğinin tamamen yok olacağı ve tadının damakta kalmasının daha uygun olacağı düşüncesiyle.
film izlemeyi düşündüğüm bir sıra hadi bakaym bakalım neler olacakmış diyerek bir cesaret seçimimi titanik2den yana kullandım.
yalnız ilginç bir durum vardı oyuncular içinde leonardo geçmiyor.o an anladım esrarengiz birşeylerin döndüğünü.neyse gel zaman git zaman film ilerledi.ben hala daha bir umut belki çıkar diye merakla bekliyorum.sonra dayanamadım filmi durdurup internetten bir araştırma evresi geçirdim.işte o sıra bilgilerimin hepsini yazan birkaç yerle karşılaştım.ek olarak my heart will go on'un remixi olayı işte.
film basit bir senaryo etrafında döndü ve bitti.zaten pek izleyici toplamamış imdbsi 3.4.titanik olarak değil de normal bir aksiyon filmi diye izleyebilirsiniz.hafif bir duygusallık da mevcut.
normalde filmin sonunu söylemem ama bilin bakalım noluyor en son?
yine küresel ısınma oluyor ve karşılarına buz dağı çıkıyor.artık gemilere titanik yerine babam sağolsun,baba parası değil alın teri gibi isimler koysunlar bence, makus talihlerini yenemiyorlar.
şu uydurma snaryo işini de kim çıkardıysa artık,filmin fragmanında bile leonardonun farklı filmlerinden görüntüleri vardı.baya bir organize olmuşlar anlaşılan

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels