Cumartesi, Mayıs 07, 2011

günaydın haberleri

2 teşebbüs
bu güzel cumartesi gününde,çok erkence kalkıp blogumun bozulmuş ayarlarıyla oynadım.güzel cumartesi dedim çünkü;tam şu anda o kadar güzel kuş cıvıltısı sesleri geliyor ki,zor tutuyorum kendimi evde.evet evet doğru tahmin benim yine protez ödevimi yapmam ve haftaya olacak sınavlara çalışmam lazım,evde olmalıyım bugün yani.
bloguma yorum yapılamıyormuş,hemen sorunu gidereyim geçici olarak bu şekilde kullanayım dedim,bir de en son girdi ocak ayında yayınlanmış olunca aklımda herhangi bir konu olmamasına rağmen yazmam lazım gelir malum.
gündemler hakkında kısa kısa bir şeyler yazayım en iyisi.

mesela bu sene bahar ayı yaşanmıyor.çokca karşılaştığım yorum üzerimde kasvet var şeklinde oldu.havaların dengesiz çoğu zaman soğuk olması gerginlik yapıyormuş.lakin ben bu havaları çok severim ve durumdan hiç şikayetçi olamıyorum.hatta yazın bir bölümü de böyle gidebilir bence.ara ara gri oluyor gökyüzü,ki gri gökyüzünün bende yeri apayrıdır.bir de benim hala 30a yakın sınavım var,havalar ısınınca kim çalışacak onlara diye bencilleşedebilirim.yani gayet güzel bence bu mevsim.tadını çıkaralım.

ladin öldü dediler.büyüksün obama dedik, inandık.ladin ve saddam kavramları bilinçaltımda çok geniştir.onların en popüler dönemlerinde Türkiye'ye de sıra gelecek,biz de savaşa gireceğiz,bizi de bombalayacaklar diye korkardım ben hep.sonra da ama İzmir'in en kıyıda olduğunu, burayı bombalamayı ihmal edeceklerini,ya da bombalasalar bile tutturamayacaklarını bombanın denize düşeceğini düşünüp rahatlardım bir nebze.savaş çıksaydı cepheye silah taşırdık belki el arabalarıyla.hep hayat bilgisi dersi etkileri işte.ladin işten çıkarıldı diye bir yorum vardı,onu sevdim.bir yandan saddam'a üzüldüm ama niye o asıldı da bunu öldürüp denize attılar.saddam nerde yanlış yaptı bilemeyiz mahrem kısmını tabi.

22 ağustos var.şey düşündüm,mesela ben twitter kullanmaya başlamasaydım,bu denli yorum duymayacaktım bu konu hakkında.sanal dünyada herkes alim,filozof mu kesiliyor,yoksa sürü psikolijisi mi bilemiyorum ama ben her zaman bir konu hakkında yüzeysel bilgilerle bu kadar gürültü koparılmasını yanlış buluyorum.ilk anda okuduğum haber kaynakları ve twitterdaki yorumlar ve sonraki gün okuduğum açıklamalar çok farklıydı.ve hakaret etmek gerçekten çok ilginç.eleştiri donanım gerektiren bir olay,bir renktir.hakaret ise yapıcılığı olmayacağı kesin olan bir gerginlik.bu konuyu uzatmamak en iyisi tabi ama yasak gibi bir uygulama yerine daha farklı uygulamalar getirilse daha iyi olabilirdi.

bahçeli püskevitleri var.en başında güldüm videoya kendi kendime ama sonra kitlelere öncülük eden bir insanla dalga geçmek aykırı geldi.bu durumlarda sen onun seviyesine gel öyle dalganı geçersin diye düşünürüm,ki bir kişinin bile benimsediği bir kavramla dalga geçilmesi o kişiye saygısızlık anlamı taşıyabilir.konuşurken hassas olmak en iyisi.

seçim,oylar.siyaset farklı bir mecra.her işte işin ehli konuşurken dinlemekten zevk alıyorum.ve her kafadan çıkan ses gürültü ortamını artırıyor.siyaset yüce bir kavramdır ama tam kavranmadığı zaman ayrı gayrılıklar oluşturuyor.bu yüzden çoğu zaman siyaseti sevmediğimi duyarsınız benden.

ibrahim tatlıses öldü yazıyordu dün,içim cız etti ciddi ciddi.neyse ki asılsız.

ve gelelim en güzel gündeme.Prens William ve Kate Middleton düğünü.çok tatlı görünmüyorlar mıydı,tören de gayet şıktı.dünyanın gözünün önünde evlenmek nasıl heyecan vericidir bilemiyorum ama gelinlik çok sade ve şıktı.



2 Responses so far

  1. yusrac says:

    cumartesi sabahı şeker tadında bi blog okuyarak güne başlamak... blogu okuduktan sonra hmm dönüş muhteşem olmuş demek... ve blogun yeni halini çok beğenmek.. sayın blogcu sevgiler saygılar öpücükler kalpçikler...

  2. teşekkür ettim,sevgiler bizden :)

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels