Pazar, Ağustos 29, 2010

maskenin altındaki yüz

2 teşebbüs
hiç ergenlik belirtisi göstermedim ben.
mesela hiç ayarsız sinirlenmelerim,ani tepkilerim,asiliklerim olmadı.annem hiçbir değişim olmadığını ne zaman girip çıktığımı anlamadıklarını söyler.evet kendimi hiç zor bir dönem yaşarken hatırlamam ben.belki de o zamanlar tüm bunlara vakit bulamamın bir faydasıdır.
ergenlik sivilcelerim de olmadı fazla.stresli de değilim sivilce çıkaracak kadar.arada tek tük çıktığında devamının gelmesinden, belki de ergenliğe giriyor olmaktan korkup faaliyete geçerim hemen.
birkaç tane çıktığını görmemle start verdim hemen.cildim hassas olduğu için her maskeyi kullanmak istemiyorum,daha doğallarına yöneliyorum.bu maske kuruyunca sertleşiyor hemen yıkamak gerekiyor.gece sürdüm ve muhabbete daldım.tabi maskeli olarak yüz yüze konuşmam kimseyle,klavye yoluyla.yavaş yavaş kurumaya başladı muhabbet bırakamayacağım bir yerde.bir ara annem içeri girip "aman kamera açayım deme" dedi.
maske artık iyice kurudu.yüz mimiklerine ihtiyacım olmadığı için o an herhangi bir sorun yoktu.amcam nerde olduğumu sorunca anneme bir gidip görüneyim dedim.maksat o korkunç halle şöyle bir görünüp çıkmaktı.ama o an çok kötü birşey oldu.evet onu yaptım ve ben güldüm.oysa mimik vermemem gerekiyordu.o an bütün anatomik noktalarımın isyanına şahit oldum.bu karanlık ve dar asansörde kalmak kadar çaresizlik.maskeyi çıkarana kadar yüzüm o halde kaldı.
yüzümü yıkarken benim zavallı cildimin alabileceği renk ve halleri düşünüp hafif korkuyla aynaya baktım.neyseki herhangi bir kaybımız yok sağ salimim.

2 Responses so far

  1. yüzünde maskeyle mimik vermenin handikapı ne ki? ne gibi zararı olabiliyor cilde?

  2. yüzünde sert bir şey olduğunu düşün.tam olarak yüzünün şeklini almış.hareket edince acıyor haliyle

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels