Salı, Haziran 15, 2010

The person you have called can not be reached at the moment, please try again!

2 teşebbüs

Bomboş geçirmek istedim bugün günümü.sabah kalktım,kahvaltımı her zamankinden farklı yaptım.Yapmak istemedi canım yada bilmiyorum.Ard arda filmler izledim.Biri bitti gelsin diğeri.Ağır olanları kaldıramadım ama yarım kaldı onlar.En basitlerden izledim,normalde yüzüne bakmayacak olduklarımdan.Dışarı çıkasım gelmedi,kitap okuyasım da.internette gezindim bir hayli,sonra da evin içinde.Ne yazmak istedi canım,ne gitar cazip geldi.Mesajlara cevap yazasım gelmedi,msn açmaya üşendim.
Ve işin en garip tarafı ilk defa böyle bir yazı yazmaya karar verdim.

2 Responses so far

  1. Unknown says:

    virgul at the moment tan sonra olsa daha iyi olurdu... :))

  2. :D anla artık psikolojiyi :P

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels