Cumartesi, Haziran 05, 2010

blog mu blog ne arar la bazarda gelmez bize o blogluk işler.

1 teşebbüs
bu köşe biraz daha geyik olsun. şimdilik bir başlayayım gaza gelmişken.edebiyattan uzak olsun.o tarz yazılara farklı blog açarım.önceleri yazmam öyle ulu ortalık yazım özel olmalı diyordum.bir süre blog açmakta dirensem de sonra açtım ama çok birşey farketmedi açıp açmamam arasında.ilgilenmedim pek,ayda yılda bir yazı.
yazı yazarken konuyu hep önemsemişimdir.bu sefer tarzım olmayan birşey deneyeceğim bu kısımda.herhangi bir konu hakkında,herhangi yorumlar.içimden bir ses çok sürmeyeceğini söylüyor ama gittiği yere kadar..
deftere yazmayı daha çok seviyorum,daha uygun kelime kolayıma geliyor.mavi defterim günlük tarzına yakın biraz.ben öldükten sonra onu yayınlama teklifi aldım.mavi saçlı kız gibi.ama öldükten sonra gelen şöhreti neyleyim ki ben.ilerde yazın işine girmeyi düşünüyorum bunun için de arşiv oluşturmaya başladım sayılır.
tabi burda yayınladıklarımın benim ilerdeki yazar hayalimle alakası olmayacak.
yeni blog hayırlı olsun,kendime istikrar diliyorum.

One Response so far

  1. Unknown says:

    Bence cok guzel gidiyor. Hayirli ugurlu olsun diyorum.
    O da defteri de merak etmemek elde degil. :P Senden sonra olmem lazim ama onu gormek icin. Sen ne zaman oleceksin ki? Ona gore oleyim ben de. :)) eheheh. tobe tobe. :P

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels