Salı, Haziran 15, 2010

rüyanın gerçek üzerindeki izdüşümü

2 teşebbüs

Günlerden birgün ben o zaman 2,5 yaşındayım bir rüya gördüm.Balkondayım ve aniden aşağıya düşmeye başlıyorum.O an akrobasik bir hareketle kendime tutunacak bir yer bulup havada asılı kalıyorum.Kara kara napacağımı düşünürken kurtarıcım babam geliyor ve beni çekip alıyor.
Uzun süre bunun rüya mı gerçek mi olduğunu ayırdetmeye çalıştım.Hatta başlarda gerçek olduğuna emin sayılırdım.Sonradan anneme anlatmaya kalkıp da tuhaf bakışlara maruz kalmış olabilirim.Ondan sonra tereddüt etmeye başladım sanırım gerçek olduğundan.
16,5 yıldır hala daha hatırladığıma göre büyük bir hikaye:)

2 Responses so far

  1. Unknown says:

    Nasi ya... 2.5 yasinda sen ruya goruyordun? Ve bunu hatirliyorsun?

  2. eğer daha büyük olsaydım ayırdebilirdm büyük ihtimalle :D gerçektn 2,5tum..

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels