Çarşamba, Haziran 16, 2010

Aşağıdan yakıyorsun yukarıdan kapatıyorsun ya,Vavien o demek!

2 teşebbüs

Vavieni izlemeye karar verdim.imdb puanının düşük olduğunu çok tutulmadığını biliyordum ama sırf Engin Günaydın yapımı olduğundan merak ettim.Burhan Altıntop tiplemesi hayatımın tiplemesi.Abartılı tipleri seviyorum,bundan önce de İhsan Yıldırım vardı.
İlk dikkatimi çeken Engin Günaydın'ın sarıya çalan saçları oldu ama insanoğlu nelere alışmıyor sonradan alıştım.
Filmi izlerken çok gerildim.Özellikle Celal karakteri mutlu olmayı bilemeyen ve bunun için çabalamayan bir insanın çevresini ne derece olumsuz etkileyebileceğini gösteriyor.Filmin nerdeyse bütün karakterleri olumsuz bence ama odaktaki yani yılanın başı Celal.Tokat'ın bir kasabasında çekilmiş film.
Kurgusu fena sayılmazdı bence, vaviene bağlama şekilleri hoşuma gitti.
Sonu tabi tatlıya bağlandı ve kendini affettirdi film.
Bu derece büyük çaplı bir mutsuzluğa tanık olmak insanın canını sıkıyor.
Zaten komedi filmleri yetersiz Engin Günaydın'dan da bu tarz yerine kendini alıştırdığı stilde filmler bekliyorum.Ki Türkiye'de sinema sektörünün en önemli parçası komedi filmleri.

2 Responses so far

  1. Unknown says:

    Ben ilk ciktiginda sinemalarda afislerini gormustum. Okan Bayulgen de bahsediyordu. Baya merak ediyordum ama izlemek nasip olmamisti. Ben de sirf Engin Gunaydin in filmi diye gecenlerde indirdim ve izledim. Cok ilginc bir film. Guzel ama. Degisik...

  2. kaliteli komedi izlemek adına engin günaydını görmek isteriz tabii ancak böyle filmlere de ihtiyacımız var. hollywood çakması filmler yerine, TasO'nun da söylediği gibi "Değişik" filmler görmek istiyorum sinemamızdan.

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels