Salı, Haziran 22, 2010

"Pers Prens"lerdeyiz

0 teşebbüs



Fantastik filmleri genelde tercih etmem.Alışılmışın dışındaki kıyafetler,hareketler yapmacık geldiğinden itici gelir bana.Gerçekci olmasını tercih ederim.Normal yürüyüp,normal konuşsun,yaşadıkları yer normal olsun,kot pantolon T-shirt falan giyinsin istiyorum karakterler.Bu yüzden Yüzüklerin Efendisi ve Karaip Korsanlarına bir türlü başlayamadım.
Pers prensin methini duymuştum,gitmeye karar verdil.Filme girmeden büyük tereddütler yaşadım,afişteki kıyafetleri görünce.Ama yine de bir cesaret girdim.
Prince of Persia oyunu vardı atari zamanında.1989 yılında Jordan Mechner tarafından geliştirilmiş bir oyun.İki boyutlu oyunda amaç prensesi kurtarmaktı.Sonra Prince of Persia 3D çıktı.Ubisoft firmasına telif hakları satıldıktan sonra oyun The sands of Time,Warrior within ve The two Thrones üçlemesiyle tekrar çıktı ortaya.3 boyutlu oyun en dikkat çekici özelliği akrobasik hareketlerin fazlalığıydı.
Pers prensi filmiinde de bu özellikler karaktere verilmiş,daha ilk sahneden.Görselliğinin yanı sıra filmin senaryosu orjinaldi. Hem aksiyon hem de mantıksal kurgu yönünden başarılı olmuş.
Oldukça hızlı geçti filmi izlerken zaman.Son sahneye kadar hiç sıkılmadım :)
Hareketliğinin yanısıra duygusallığı da cabası.Filmeden gayet mutlu ayrıldım,çıktığımda tebessüm ediyordum.
En çok hoşuma son sahneler gitti.Ama tabi ki filmin sonu söylenmez :)

Leave a Reply

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Labels